, ,

Husene i Skogen

En av de absolutte salgsvinnerne i Stavanger 2019 og 2020. Første trinn, ca. 50 leiligheter, solgte så bra at byggestart kunne meldes etter bare et par måneder. Dermed ble andre trinn, ca. 50 leiligheter der også, lagt ut mye tidligere enn planlagt. Byggingen startet mai 2020, kun ni måneder etter salgsstart.

For at et boligprosjekt skal lykkes som Husene i Skogen, så må markedsføringen treffe kjøper i både hjerte og hode. Først hjerte, så hode. Gjennom idé, konsept, design og tekst skaper vi emosjonelle drivere som fanger nysgjerrighet, interesse og hjertebank. Deretter må fakta presenteres på en presis, men fremdeles fristende måte – og der har vi en full verktøykasse i eget hus: nettside med egenutviklet boligvelger, 3D-illustrasjoner, foto, SEO-tekst, sosiale medier, google-annonsering, nyhetsbrev, annonser og artikler i avis – ja, også når togpassasjerer får en Husene i Skogen-matpakke når de går av på Jåttåvågen togstasjon.

Med vår kjennskap til hvordan de ulike boligkjøpere orienterer seg i markedet, treffer vi dem alle. I både hjerte og hode.